Người dùng chịu trách nhiệm duy nhất và độc lập cho bất kỳ nội dung nào họ tải lên, đăng tải, hoặc chia sẻ thông qua nền tảng của chúng tôi. Chúng tôi không chịu trách nhiệm về bất kỳ tổn thất hoặc thiệt hại nào phát sinh từ việc sử dụng nội dung của người dùng hoặc đối tác liên quan đến nội dung đó.
Chúng tôi không bảo đảm hoặc đưa ra bất kỳ cam kết nào liên quan đến tính an toàn, đáng tin cậy hoặc tính phù hợp của nội dung được tải lên bởi người dùng. Người dùng đồng ý rằng việc sử dụng nội dung này hoàn toàn do ý muốn và tự chịu rủi ro.
Chúng tôi có quyền, nhưng không có nghĩa vụ, theo dõi, xem xét, xóa hoặc sửa đổi bất kỳ nội dung nào do người dùng tạo ra và chia sẻ trên nền tảng của chúng tôi. Tuy nhiên, chúng tôi có quyền hành động nếu nội dung vi phạm điều khoản sử dụng hoặc chính sách của chúng tôi.
Bằng cách sử dụng nền tảng của chúng tôi, người dùng đồng ý rằng họ hiểu và chấp nhận các điều khoản và điều kiện được quy định trong lời văn tuyên bố miễn trừ trách nhiệm này và chịu trách nhiệm về việc kiểm tra định kỳ các thay đổi của nó.
Nội dung tài liệu
STARTER
Period 1 - Hello again
I. OBJECTIVES By the end of the lesson, pupils will be able to: |
|
Language knowledge & skills |
– sing the song Hello. How are you? with the correct pronunciation, rhythm and melody. – listen to and understand a short text in which Ms Hoa greets the characters, introduces herself and introduces the characters in the classroom and tick the correct pictures. – spell some words learnt in Grade 3 by playing the game Spelling Bee. |
Competences |
- Communication - Self-control & independent learning: perform listening tasks |
II. RESOURCES AND MATERIALS |
|
|
- Student’s book: Page 7 - Audio tracks 1 - 2 - Teacher’s guide: Pages 10 - 16 - Website hoclieu.vn - Flash cards/ pictures and posters (Starter) - Computer, projector, … |
III. PROCEDURE |
Warm-up – Let’s sing – Listen and tick – Let’s play – Fun corner and wrap-up |
Procedure |
Teacher’s and pupils’ activities |
Interaction |
Note |
|
Warm-up and review: 5 minutes |
||||
|
Greet the class. Option 1: – Greet the class: Hello. / Hi. How are you? and encourage pupils to respond and introduce themselves. – Spend a few minutes talking about the structure of Tieng Anh 4 – Global Success. and how to study with it. – Ask pupils to open their books at page 7 and look at Starter. A. Hello again! – Tell pupils what they will learn in this lesson. Option 2: - Have pupils read the conversation between Pikachu and Doraemon when they greet each other. - Ask pupils to listen and sing along the Hello. How are you? song. ⮚ Game: Pass the ball - Set the rules: Give 2 balls to pupils and turn on the music. Pupils pass the ball until the music stops. The one who is keeping the ball will introduce themselves with his/ her friends, asking How are you?, the others have to say the answer. - Give points to the pupils. |
Group work |
|
|
Activity 1. Let’s sing. 5 minutes |
||||
a. Goal |
To sing the song Hello. How are you? with the correct pronunciation, rhythm and melody. |
|
||
b. Input |
The lyrics and the recording of the song Hello. How are you? |
|
||
c. Outcome |
Pupils can sing the song Hello. How are you? with the correct pronunciation, rhythm and melody. |
|