Người dùng chịu trách nhiệm duy nhất và độc lập cho bất kỳ nội dung nào họ tải lên, đăng tải, hoặc chia sẻ thông qua nền tảng của chúng tôi. Chúng tôi không chịu trách nhiệm về bất kỳ tổn thất hoặc thiệt hại nào phát sinh từ việc sử dụng nội dung của người dùng hoặc đối tác liên quan đến nội dung đó.
Chúng tôi không bảo đảm hoặc đưa ra bất kỳ cam kết nào liên quan đến tính an toàn, đáng tin cậy hoặc tính phù hợp của nội dung được tải lên bởi người dùng. Người dùng đồng ý rằng việc sử dụng nội dung này hoàn toàn do ý muốn và tự chịu rủi ro.
Chúng tôi có quyền, nhưng không có nghĩa vụ, theo dõi, xem xét, xóa hoặc sửa đổi bất kỳ nội dung nào do người dùng tạo ra và chia sẻ trên nền tảng của chúng tôi. Tuy nhiên, chúng tôi có quyền hành động nếu nội dung vi phạm điều khoản sử dụng hoặc chính sách của chúng tôi.
Bằng cách sử dụng nền tảng của chúng tôi, người dùng đồng ý rằng họ hiểu và chấp nhận các điều khoản và điều kiện được quy định trong lời văn tuyên bố miễn trừ trách nhiệm này và chịu trách nhiệm về việc kiểm tra định kỳ các thay đổi của nó.
Nội dung tài liệu
REVIEW 3.1
LANGUAGE
I. OBJECTIVES
By the end of this lesson, Ss will be able to:
1. Knowledge
- Revise the language and Ss have learnt in Units 6-7-8: sentence stress and practice speaking with a correct intonation, the phrases related to preserving heritage, education after leaving schools and teen independence and life skills.
- Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary.
2. Core competence
- Develop communication skills and creativity;
- Develop critical thinking skills;
- Be collaborative and supportive in pair work and team work;
- Actively join in class activities.
3. Personal qualities
- Develop self-study skills.
II. MATERIALS
- Grade 11 textbook, Review 3
- Computer connected to the Internet
- Projector / TV/ pictures and cards
- olm.vn
Assumption
Anticipated difficulties |
Solutions |
Students may have underdeveloped speaking, writing and co-operating skills when doing the project. |
- Encourage students to work in pairs and in groups so that they can help each other. - Provide feedback and help if necessary. |
Some students will excessively talk in the class. |
- Explain expectations for each task in detail. - Continue to explain task expectations in small chunks (before every activity). |
III. PROCEDURES
1. WARM-UP (5 mins)
a. Objectives:
- Revise what students have learnt in the three units.
- To enhance students’ skills of cooperating with teammates.
b. Content: Review
c. Expected outcomes: Students can remember all about sentence stress, intonation and vocab related to topics in Units 6,7,8.
d. Organisation
TEACHER’S AND STUDENTS’ ACTIVITIES |
CONTENTS |
- Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in units 6,7,8 in terms of language. |
Suggested words: 1. intonation 2. Words and phrases related to preserving heritage, education after school and teen independence 3. To infinitive, perfect gerunds and participle clauses and cleft sentences |
e. Assessment
- Teacher observes the groups and gives feedback.
2. ACTIVITY 1: PRONUNCIATION (6 mins)
a. Objectives:
- To help Ss review intonation and sentence stress.
b. Content:
Mark the intonation in the following sentences, using falling intonation, rising intonation, level-rising intonation or fall-rise intonation symbols. Then listen and check. Practice saying them in pairs. (p.96)
c. Expected outcomes:
- Students can practise speaking with a correct intonation.